top of page

בין פיניקס לתל אביב: פותחים את העונה

בעיצומו של הקיץ מכבי תל אביב בכדורגל פותחת עוד עונה עם מטרה ברורה להחזיר את האליפות ולהגיע שוב לשלב הבתים בליגה האירופית.

פרנצווארוש - מכבי תל אביב 1-1:

דאבל פס: אז נתחיל, מכבי תל אביב המחודשת בחולצות פסים מעניינות, עם איביץ' על הקווים, שני זרים חדשים ועם וידאר וראייקו.... התחילה את המסע של העונה במשחק חוץ לא כל כך פשוט נגד סגנית אלופת הונגריה, פרנצוורוש. מכבי החדשה עמדה יפה על המגרש ונראתה מאורגנת ויודעת מה רוצה מעצמה. רק טיבי עשה שטויות פה ושם ורק הירדמות רגעית בהגנה איפשרה להונגרים לכבוש ולסבך אותנו. גם אחרי השער מכבי לא נכנסה לפאניקה, איביץ' ערך את החילופים שחשב לנכון והלחץ על השער של ההונגרים הלך וגמר. זה היה לחץ מאורגן ולא סתם היסטריה. בסופו של דבר זה השתלם ואחרי שלל החמצות, דווקא בעיטה של עטר מרחוק שפגעה בשחקן יריב והטעתה את השוער, נכנסה פנימה ובדקה ה-91 מכבי יוצאת הביתה עם תיקו ושער חוץ סופר חשוב.

זה הזכיר קצת את המשחק שלנו נגד קרייאט לפני שנתיים כשבניון כבש שער חשוב בחוץ.

מכבי בעטה 15 פעמים לשער, 5 מתוכן למסגרת.

לסיכום, בהתחשב כל הדברים-הופעה בינונית ומטה של וידאר את שוינפלד, את המחסור בזרים נוספים, את העובדה שזה משחק ראשון ועוד במקום לא פשוט [ההגרלה הכי קשה שאפשר היה לקבל בשלב הזה], זו הייתה הופעה שיכולה להסב לנו לא מעט סיבות לאופטימיות.

מצד שני, פאשלה בגומלין והכל יכול להתרחבש.

הכי טוב: ריקן - היה האיש הבולט במשחק, גם הגנתית וגם התקפית

המספרים מספרים:

1. זה התיקו ה-32 בכל הזמנים של מכבי תל אביב נגד יריבות מחו"ל, יש לנו גם 55 ניצחונות ו-59 הפסדים. סה"כ אחוז ניצחונות: 37.6%

2. הפרש השערים של מכבי מאוזן 200-200

3. זו הקבוצה השנייה מהונגריה שמשחקת נגד מכבי, מכבי ניצחה פעמיים את גיורי ב-2013 וזהו התיקו הראשון של מכבי נגד קבוצה הונגרית

4. הפרש השערים של מכבי נגד הונגריות הוא 2-5

שבוע טוב ושקט

bottom of page